|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Jul 27, 2011 18:57:30 GMT 2
Hej alle i dejlige mennesker!
Jeg søger plots til min ikke eksisterende char! har endnu ikke lavet charen men søger relationer og bekendtskaber inden jeg går igang !
er åben for stort set alt og har end ikke besluttet alder, køn eller noget som helst andet så det er bare med at komme med ideer.. jeg forbeholder mig retten til at sige nej hvis en ide ikke lige passer ind i mit hovedet men ellers kan I svar her i tråden eller via en PM.
|
|
Johannes
Junior Member
||Ung forevigt med en fod i graven||
|
Post by Johannes on Jul 27, 2011 19:24:11 GMT 2
jeg er altid frisk på noget plotteri :3 Johannes er gammel elev, og det kunne da være hyggeligt hvis de havde nogle bekendtskaber til hinanden.. Johannes er meget fest glad, og er åbent overfor diverse stoffer og er alkohol glad.. (han er ikke afhængig) men han gør det gerne til fester XD jeg ved ikke om Aiden måske kunne være sådan en ven som Johannes hænger ud med, og om Aiden måske skulle være gammel elev sammen med ham? :3
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 27, 2011 19:26:59 GMT 2
Det skal lige siges, at jeg også er frisk på et plot - jeg har dog ingen idéer, men sig til hvis du kommer på noget :3 Du kan altid læse nogle karakterskemaer igennem og se, om du får idéer.
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Jul 27, 2011 20:19:46 GMT 2
Johannes:
Det ser ud til at jeg kommer til at lave en pige, hvordan hun helt er som person aner jeg endnu ikke men hun skal nok formå at feje benene væk under ham Så vores plot må ændres.. XD
Andres:
Jamen jeg vil geren have et plot med dig, og har kigget på din profil har bare ingen ideer lige nu XD
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 27, 2011 20:22:08 GMT 2
Fair, fair 8D Sig endeligt til, hvis du kommer på noget :3
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Jul 27, 2011 21:46:10 GMT 2
Okay nu er hun lavet!
I kan læse om hende men her er kort hvordan hun er:
13 år 7 klasse Søster til WALDEMAR Helt ny på skolen (lige ankommet) Ballademager Irriterende Meget intelligent Rapkæftet Anderledes inden i end udenpå
|
|
Johannes
Junior Member
||Ung forevigt med en fod i graven||
|
Post by Johannes on Jul 28, 2011 3:08:42 GMT 2
Johannes:
Det ser ud til at jeg kommer til at lave en pige, hvordan hun helt er som person aner jeg endnu ikke men hun skal nok formå at feje benene væk under ham Så vores plot må ændres.. XD
Ahaha yeah, true XD feje benene væk under ham? høhø, glæder jeg mig da til - ooh, kan se hun er en youngster ! ~
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Jul 28, 2011 13:13:10 GMT 2
Bare rolig det skal nok lykkedes hende på den ene eller anden måde Og ja, hun et netop ankommet
|
|
|
Post by Sørine Knutson on Jul 29, 2011 13:38:36 GMT 2
Tja! Jeg ville umiddelbart sige, at Elisabeth og Sørine enten kunne være bff eller rivalinder - men efter at læse hendes profil, hælder jeg nok til det sidste. Desværre ^^;; At Elisabeth både har en grov mund og er utrolig klog er en for overvældende cocktail for Sørine. (Og hvis hun så Elisa blive irettesat i timerne, ville hendes respekt for hende også dale voldsomt). MEN siden de ikke kender/har mødt hinanden, er Sørine stadig åben og fordomsfri. XD
Opsummeret: Hvad ville du sige til, at de har hørt om hinanden? - eller i det mindste, at Sørine får lov at bitche over en ny, uhøflig, klog pige? ^_^,
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Jul 29, 2011 16:40:28 GMT 2
Elisa har kun gået på skolen i to dage så det er begrænset hvor meget de kan have hørt om hinanden men jeg synes da vi skal have en tråd så vi kan de hvordan de to piger reagere overfor hinanden og hvem der kan træde over hvem XD
|
|