|
Post by Anne Christensen on Jul 29, 2011 19:01:45 GMT 2
Hej (:
Jeg har lige oprettet min bruger her inde, og vil helst i gang hurtigst muligt, derfor tænke jeg at jeg ville oprette en en plot tråd (:
Det jeg tænker Anne mangler, er veninder, venner, osv. Tænker dog også at hun må have en rival eller to, hun er ret dygtig til faglige ting, til at ride. En der bare er sur på hende, udelukkende af de grunde (:
Anne Maj er 15 år, og går i 8.ende klasse, hun kan være en smule genert, men elsker stadigvæk at være social, hun går på skolen for at lade sine forældre arbejde i fred, uden hendes indblandning. Hun er en ret glad og drømmende person..
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Jul 29, 2011 19:26:20 GMT 2
Har Elisa her som er 13 men går i 7 klasse. Hun er utrolig klog og dog en rigtig bitch hun laver ballade, elsker at feste og lave problemer. De kunne blive gode venner omkring det faglig men knap så gode venner hvad personlighed angår
|
|
|
Post by Melli Wahlström on Jul 29, 2011 19:29:00 GMT 2
Kan Melli bruges til noget? (:
Hun er ikke lige typen, der har mange veninder, men hun kan vel godt have en enkelt eller to. De kunne også blive rivalinder, da Melli selv er virkelig dårlig fagligt og aldrig har brudt sig om hestepiger xD
|
|
|
Post by Anne Christensen on Jul 29, 2011 19:30:26 GMT 2
Melli - Tjoeh, det kunne dog også være sjovt hvis de var veninder, selvom de ikke umildbart ville gå i spænd, mere er veninderne der har det sjovt sammen, eller sådan noget ? (:
Elisabeth - Som en form for overfladiske veninder nærmest? Der klikker lidt sammen, men egentligt ikke har et venskab? (:
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Jul 29, 2011 19:40:34 GMT 2
Ja bare kammerater eller noget....en vi kunne tråde og se hvad der sker
|
|
|
Post by Anne Christensen on Jul 29, 2011 19:43:37 GMT 2
Jeps, sender dig lige en PM
|
|
|
Post by Melli Wahlström on Jul 29, 2011 19:46:23 GMT 2
Melli - Tjoeh, det kunne dog også være sjovt hvis de var veninder, selvom de ikke umildbart ville gå i spænd, mere er veninderne der har det sjovt sammen, eller sådan noget ? (: Det lyder rigtig fint, så det synes jeg, vi skal sige (:
|
|
|
Post by Anne Christensen on Jul 29, 2011 19:55:31 GMT 2
Cool
|
|