Post by Kjetil on Jun 22, 2011 22:36:43 GMT 2
Navn: Kjetil Eide
Køn: Hankøn
Alder: 17 år
Klasse: 9. klasse
Fødselsdag: 10. marts
Højde og vægt: 176 cm, 63 kg
Udseende: Kjetil er mulat – han besidder brun hud og brunt hår, som han holder i halvlange dreadlocks. Hans øjne er hasselnøddebrune, og hans venstre øjenbryn er piercet. Desuden er han ikke særligt muskuløs.
Tøjstil: Kjetil ynder at bære uld. Især halstørklæder og fingerløse uldhandsker går rent ind hos ham. Mode er ikke synderligt vigtigt for ham, og han hælder ikke til noget farveskema.
Personlighed: Kjetil er som udgangspunkt en varm person, som ikke er bange for fysisk kontakt. Han har ikke stor respekt for andre menneskers intimzone og deler kram og aen ud i store mængder. Han taler ofte før han tænker, og der skal ikke meget til, før han overanalyserer på folks reaktioner og misforstår deres intentioner. Derfor rammer fornærmelser ham hårdt, og han skal være meget tryg ved en person for at acceptere et øgenavn. I utrygge situationer er det ikke unormalt for Kjetil at pladre uhæmmet løs. Han ønsker at blive meterolog, når han nu engang gr hen og bliver voksen.
Interesser/Kan lide: Madlavning, vejrfænomener, Hitchcock film, fysik, matematik og IT.
Kan ikke lide: Sproglige fag, romaner, tavshed mellem to mennesker, voldsom adfærd.
Historie: Mageret flyttede til Norge fra USA som ganske lille med sine forældre. Her mødte hun Asbjørn, som hun forelskede sig i og giftede sig med. De bor nu i Florø med deres to børn. I 9. klasse ville deres søn gerne på kostskole i Bergen, primært for at komme væk fra lille Florø og opleve en større og mere livlig by som Bergen.
Familie: Far – Asbjørn Eide
Mor – Margeret Beverly Eide
Lillesøster – Hildegunn Eide
(Intet interessant historieafsnit til jer, HAH!)
Mennesket bag skærmen: Wombat/Emilie
Fortæl os lidt om dig selv? Jeg er en jysk person af hunkøn, og jeg går snart i 3.g. Og jeg gad ikke skrive mere profilskema til sidst, så det bliver nok forbedret en gang senere, skal I se.