|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Aug 1, 2011 17:29:04 GMT 2
Elisabeth Valencia Schmidt
Om Elisa:
- 13 år
- 7 klasse
- Søster til WALDEMAR
- Helt ny på skolen (lige ankommet)
- Ballademager
- Irriterende
- Meget intelligent
- Rapkæftet
- Voldtaget af sin egen far
- Anderledes inden i end udenpå
- Vide mere? læs her
Søger:
Venner Hun er ny, men alle har venner så hun er ingen undtagelse
Bedsteveninde: (skal forstå hende) Bedsteven: (skal forstå hende) Ven: Mark venner med fordele: Johannes Partners in crime: Siger sig selv Fjende til ven: en eller flere der har været fjender men som bliver til venner Drink buddies: Johannes
Fjender: Hun er ny, men alle har fjender
Had: en der hader hende Jalousi: en der er jaloux på hende Misundelse: en der misunder hende noget Kamp: en hun konstant skændes og slås med ven til fjende: en der har været en ven men som er blevet til en fjende
Flirts: Hun er ny, men alle har da lidt kærlighed...
Første kys: siger sig selv Crush på hende: en der er vild med hende Crush på ham: en hun er vild med Alvorlig flirt: siger sig selv Almindelig flirt: siger sig selv
Andet: Har du andre ideer, siger du bare til!
|
|
Johannes
Junior Member
||Ung forevigt med en fod i graven||
|
Post by Johannes on Aug 1, 2011 23:59:43 GMT 2
Hmmmmmmmmmm , det kunne være lidt sjovt .. hvis de begyndte at snakke sammen, Johannes og Elisa XD Og.. hvis de nu drak sig fulde til en fest , og så.. you know had it going ~ men bare sådan et.. engangs knald, eller noget i den stil XD og så kunne (hvis Waldemar cares) kunne Johannes og Waldemar komme op at slås over det.. fordi Johanens jo er ældre end Elisa XD DRAMAAA
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Aug 2, 2011 12:35:18 GMT 2
Er helt klart med på den ide! Det kunne være sjovt men du skal vist lige snakke med Waldemar omkring det sidste
|
|
Johannes
Junior Member
||Ung forevigt med en fod i graven||
|
Post by Johannes on Aug 3, 2011 4:23:10 GMT 2
Haha yeah true ! XD tænkte bare det ville være en naturlig broder ting, at blive sur, men yup.. kender personen bag Waldemar~ så det kan jeg lige snakke med hende om XD
|
|
|
Post by Mark Erickson on Aug 3, 2011 15:49:55 GMT 2
HAHA... hvor er det dejlig typisk Johannes at foreslå sådan noget, er det ikke BD anyway, skønt plot... drama >3
Jeg tænkte, at siden de begge er nyankomne og har engelsk familie, var der grundlag for i hvert fald et godt bekendtskab. Hvad synes du? :3 Mark er så godt nok 9. klasse, men han ville sikkert finde det fascinerende at hun altid kunne svare igen og være skarp, i forhold til hans godmodighed.
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Aug 3, 2011 16:02:43 GMT 2
Johannes
Fint fint ^^ du siger til når du vil have en tråd
Mark
Det yder helt fint for mig, og hvis det virkelig vil fascinere ham at hun er rapkæftet skal jeg da gerne smøre tykt på
|
|
|
Post by Mark Erickson on Aug 3, 2011 16:09:33 GMT 2
Okay, "fascination" er måske så meget sagt - men det vil nok snarere interessere ham, end irritere ham! xD Anyhow. Skal vi brygge på noget mere, eller tage et spil right ahead? ^^
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Aug 3, 2011 16:21:31 GMT 2
Haha okay så XD om vi skal brygge på mere? jamen er åben hvis du har en ide? ^^
|
|
|
Post by Mark Erickson on Aug 3, 2011 16:31:11 GMT 2
Hmm... tjah... hmm... pas. Ingen specifikke idéer nope. Det må komme senere : D
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Aug 3, 2011 16:47:35 GMT 2
Okay then... skal jeg så sætte ham på som ven?
|
|
|
Post by Mark Erickson on Aug 3, 2011 17:08:42 GMT 2
Det er fint! (:
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Aug 3, 2011 17:11:43 GMT 2
Okay... så skal vi bare have en tråd! Og.. bare for at være på den sikre side... de kender hinanden eller skal de til at lære hinanden at kende?
|
|
|
Post by Mark Erickson on Aug 3, 2011 17:18:55 GMT 2
Øhm - haha, jeg ved det ikke. Hvad med at de kender hinanden... lidt? Af navn, og måske en smule baggrund? (: Mark har nu været her fem dage, så det er nok begrænset, hvad de kan have lært om hinanden. Men så vi springer hilse-delen over, og de kommer fint ud af det med hinanden? : D - Jeg har oprettet en tråd under udendørsarealerne : D
|
|
|
Post by Elisabeth Valencia Schmidt on Aug 3, 2011 17:19:59 GMT 2
Åh vi kunne sige de ankom sammen så? i lufthavnen og fulgtes ad til skolen? XD for hun har også kun været her i få dage
- Okay jeg kigger på tråden
|
|
|
Post by Mark Erickson on Aug 3, 2011 18:15:33 GMT 2
Ah, god idé! Det er helt fint. Så har de haft tid til at snakke. XD
|
|