|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jun 25, 2011 23:28:51 GMT 2
”Vi kalder det sommerferie.” sagde Nadia og smilede, ”Men jo, det har vi.. der går lige nogle uger, inden skolen starter… medmindre man har sommerundervisning.” Hun var dog ikke en af dem, som skulle have sommerundervisning, selvom det var hendes undskyldning overfor hendes forældre. Og nogen lærer så hende gerne til noget sommerskole.. og hun havde endda fået en invitation af en lærer, som hun stadig overvejede. Lidt efter svarede hun på hans spørgsmål, ”Jeg tilbringer tid sammen med mine venner eller min hest… eller så går jeg i rov i køknet sammen med nogen andre.”
Nadia begyndte helt at grine, da Magnus fik skabt et billedet i hovedet på hende, som nu var ganske komisk. ”Nej, det gør jeg ikke.. men det kunne nu være sjovt at prøve engang.” sagde hun og fortsatte med at grine.
Hun trak lidt på ansigtsmusklerne, da han mente, at hun skulle vise ham den harmløse sjov. ”Det er lidt forskelligt, hvad vi laver.. der sker dog ikke vildt meget lige for tiden, da mange er taget hjem, og nogen er stoppet skolen, af dem, som jeg brugte tid med. Jeg ville dog gå på rov i køknet på et tidspunkt.” sagde hun bare og kløede sig lidt på næsen.
|
|
|
Post by Magnus Brekke-Taylor on Jun 25, 2011 23:34:22 GMT 2
MBT slog ud med armene, iført et smil. "Jamen så før dog an, kvindemenneske!" befalede han, og slog ud med armene igen, denne gang i en endnu vildere gestikulering.
"Jeg er sulten, så vi kan vel starte med køkkenet, ikke? Jeg er ikke satans stedkendt må du forstå, og selvom stedet ikke ligefrem er f*cking stort, så kan det være f*cking besværligt, at finde rundt, når man ikke kender det."
MBT gik et skridt tættere Nadia, med hævede øjenbryn, spørgende. "Jeg mener det, du må hellere vise mig, så jeg kan fråde noget ædelse - måske der bliver lidt til over til lille dig, ikke at du kræver en voldsom mængde" tilføjede han med et grin.
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jun 26, 2011 0:01:03 GMT 2
”Næhh… du burde måske lære at finde rundt først?” svarede Nadia bare med et smil og prikkede sig på næsen, mens hun kiggede på bygningen, ”Det var det første, jeg lærte..” Den var enlig stor, og ja ret forvirrende. Dog kunne man finde rundt, kunne man faktisk næsten alt.
Nadia smilede igen og nøjedes med at sige, ”Man må arbejde for sin føde. Og der er mad om nogle timer alligevel, så køknet er ikke muligt at indtage lige nu.”
Hun lænede hovedet lidt mere tilbage, da Magnus trådte tættere på hende. Hun blev stående, selvom hun var fristet til at gå et skridt tilbage, men hun flyttede sig ikke. ”Du ville undre dig over, hvor meget jeg kan spise..” sagde hun bare og sendte Magnus et stort smil, da han kaldte hende lille og mente, at hun ikke burde spise særlig meget.
|
|
|
Post by Magnus Brekke-Taylor on Jun 29, 2011 19:30:11 GMT 2
Magnus rynkede panden og trak på skuldrene. "Jaja, whatever, snut" svarede han og grinede imens han slog ud med armene. "Vi kan da spise om kap, hvis du vil?" spurgte den unge mand, med et glimt i øjet - mon ikke han havde vundet på forhånd? Andet ville undre ham en hel del.
"Men O.K., O.K., du kan så følges med mig derover, imens jeg forsøger, at gætte vejen? Eventuelt komme med lidt hints undervejs?" tilføjede MBT, og lagde hovedet lidt på skrå inden han stak hænderne i hans bukselommer. "Jeg ved, at vi først skal denne vej, selvfølgelig" erklærede Magnus, og tog det som givet, at Nadia tog imod hans invitation.
Med hænderne i lommerne, begyndte den unge mand langsomt, at traske i retning af bygningen. Han kiggede sig ikke tilbage for, at se om Nadia var med, han gik bare ud fra, at hun kom.
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jun 29, 2011 20:11:47 GMT 2
Nadia så meget undrende på Magnus, da han kaldte hende snut. ”Så hurtig kan jeg dog heller ikke spise.. tror jeg. Men vi kan da godt prøve.” svarede hun bare og smilede stort til ham, da han mente, at de kunne spise om kap. Det kunne være meget sjovt at prøve. En del piger var dog trods alt meget imponeret over, hvor meget hun kunne spise og så stadig holde formen.
”Om jeg giver dig hints afhænger af, hvor lang tid der er til mad, men jeg kan da fortælle, hvor vi er henne.” svarede Nadia og smilede og ville følge efter. Det var altid sjovt at se, hvordan folk farede vild på skolen. ”Og vi er lige nu på gårdspladsen.” tilføjede hun med et smil.
Nadia skyndte sig op på siden af Magnus og lod ham føre an. Hun ville nok få et godt grin ud af dette.
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jun 29, 2011 20:21:10 GMT 2
//Vi er nu officielt begge out'ed XD HAVE FUN!!//
|
|