Post by palle on Jun 25, 2011 21:36:49 GMT 2
Navn: Palle Blumkwist
Køn: dreng
Alder: 14
Klasse: 7
Fødselsdag:7/7 -1997
Højde og vægt: 160 cm og vejer 49 kg.
Udseende: palles hår sort og han har blå øjne, hans hår er halvt langt og farvet sort, hans rigtige hårfarve er nemlig blondt men han hader virkelig den farve, fordi han følger selv at blive dum når han er blondine og har derfor sagt til sig selv at han aldrig vil farve det andet end sort. Palle har meget skæve tænder, og han har derfor fået togskinner på sine tænder, hvilket han ikek bryder sig om men han glæder sig selvf. Til at hans tænder bliver lige. Palle ikke typen der slås og kæmper, da han mener han er for lille til det, derfor træner han heller ikke, men han spiser sundt så han stadigvæk forbliver tynd
Tøjstil: Palle er nok det man ville kalde alternativ, man kan ikke rigtigt putte ham i en katogori inden for den alternativ, men de fleste ville nok kalde ham emo eller scene kid.
Personlighed:
Styrker:
- venner når han er sammen med sine venner følger han sig ikke som den lille svage dreng der ikke kan klare noget selv.
- kærlig og ærlig han er meget kærlig og ærlig over for alt og alle han kender
-hjælp som – palle er meget hjælpsom og vil gerne hjælpe alt og alle
Svagheder:
- drenge – palle har en svaghed for drenge der er ældre end ham selv
- at blive dominerede – han elsker at blive dominerede både i sengen og uden for sengen
-nem at lokke – palle er meget nem at lokke til ting.
Personlighed:
palle er en meget stille og rolig fyr, han elsker at være alene og bare side for sig selv og skrive sange eller digte, kean får sin inspiration via naturen til at skrive så man finder ham oftets uden for når han skriver. Han er en genert og langt nede på gulvet fyr, han er ikke typen som ønsker at få den vildeste opmærksomhed, han vil gerne helst undgå dette. Palle er som så mange andre 14 årige ikke jomfrue, han havde sin første kæreste som 13årige, hvor han fandt ud af at han var bøsse, han var nemlig sammen med en fyr der var lidt ældre end ham selv. I dette forhold expermiterede de med forskellige ting og da de prøvede hård samleje for palle kæreste styrede og dominerede var det, det palle ville have, han elskede når sin kæreste styrede og domminerede ham hele tiden dette kunne både være i sengen og i hverdagen når de var sammen og palle var ligeglad med om der var andre der kiggede på han elskede det og sådan var det bare. Men når Palle ikke har fyr på kan han os var lidt at en ballade mager selvom han ikke ligner sådan en, dog laver han aldrig så meget ballade at de får store konsekvenser fra hans forældre og sådan noget.
Interesser/Kan lide:
- musik – han elsker musik og kanbruge flere timer på det om dagen
- skrive digte og sange.- han elsker at skrive digte og sange
- at blive dominerede og styret
Kan ikke lide:
- at skændtes med folk
- vold
- stoffer
Historie: palles liv har altid været let for ham, mente han i hvertfald selv, han var ikke den der havde svært ved at få venner i børnehaven og legede da fint nok med de andre drenge og piger, hans opdragelse var lige som alle andres, der var regler de skulle overholdes og der var senge tider, og kunne man ikke holde dem jamen så gik man stuearestest men dette begyndte de først at bruge da han startede i skolen, palle havde det svært i skolen, han havde svært ved at følge med i timerne, fordi han ikke kunne koncentere sig, som 10 årige får palle konstaterede ADHd, og han starter på adhd medicin som han kun skal tage en gang om morgen. Da palle blev 14 valgte de at sende ham på kostskole, dette var noget han selv havde været med til at vælge, hans forældre mente det var bedst for palle at komme væk fra alting, efter han mistede sin kæreste, havde palle nemlig lukket sig selv inde i sin egen lille verden. Og derfor blev de alle sammen enig om at han skulle prøve at komme på en kostskole og være sammen med andre unge han ikke kendte.
Familie:
-far – Olson blumkwist – politimand – 39 år
- Maria Blumkwist – læge – 37år
Mennesket bag skærmen: - Chok
Fortæl os lidt om dig selv? oki alle andre har noget stående her så hvorfor ikke os mig - jeg er 19 jeg er sjællænder jeg har spillede RPg i en del år efter hånden. og bruger meget af min fritid med karate og når jeg ikke træner det stener jeg computer