Post by Adrian Eide on Jun 26, 2011 0:18:17 GMT 2
Navn: Adrian Eide Johannessen
Køn: Dreng
Alder: 14 år
Klasse: 8. klasse (per August 2011)
Fødselsdag: 21. September 1996
Højde og vægt: 167 cm. og 55 kg.
Udseende: Adrian har mørkebrunt hår i bedste Beatles-møder-Bieber-stil, som går ham lidt over ørene. Til håret har han sine blå øjne og stadig lidt barnlige ansigt.
Adrian har rimelig bleg hud, men har heller ikke dyrket solbadning som primær interesse. Han er i voksealderen, og kan derfor virke lidt ranglet med sine lange arme og ben og sin tynde kropsbygning. Men han er ved at “vokse sig fra det”. Hans stemme er gået i overgang, og derfor har han nu en rimelig dyb stemme, som ikke nødvendigvis passer til hans stadig barnlige skikkelse.
Tøjstil: Adrian går ikke vældig meget op i tøj, men som den dreng han nu engang er, er jeans et must. Han kan godt lide at tøjet er simpelt, og derfor er hoveddelen af hans trøjer og T-shirts også hvide, marine-blåt
eller sorte. Dog ejer han også et par farverige hoodies. Hertil går han normalt med Converse eller andre simple sneakers.
Personlighed: Adrian er en rolig, men bestemt dreng. Han er åben over for andre og dømmer sjældent folk på forhånd. Man skal ikke regne med at han tager opmærksomheden fra andre eller prøver at blive venner med hver person i lokalet, men han ville altid være frisk på en snak eller en aften i sofaen sammen med vennerne.
Adrian er dog meget arbejdsom, så han forventer også at præstere og tager enhver udfordring op som kommer. Hans konkurrence-gen kan tage overhånd og det hænder, at han bliver meget arrig og temperamentsfuld når han taber, om det så er et spil, en skoletest eller bare en diskussion.
Udover ‘udfordringer’ som han møder på sin vej, kommer Adrians temperament sjældent i kog. Han tager problemer og fejltagelser fra andres (og egen) side meget roligt, og det gør at man altid kan snakke til ham, da han ikke dømmer og ofte vil se sagen i positivt lys og hjælpe med at finde en løsning.
Interesser/Kan lide: Han kan lide at høre musik (fx. Guns’n’Roses, Muse, Queen m.m.) og at have det sjov. Med ‘sjov’ betyder det ofte at spille bold med vennerne, game hele natten, se film eller bare snakke. Derudover er han rigtig glad for sit andet hjemland, Holland.
Kan ikke lide: For mange følelser på én gang, overmod hos andre mennesker, stress, at stå tidligt op og så bryder han sig ikke om Light-produkter.
Historie: Adrian er enebarn og har boet i Norge hele sit liv. Han kommer fra Trondheim, en dagsrejse fra Bergenhus, hvor han har boet i den samme store villa hele sit liv. Da hans far er hollænder og hans mor nordmand, er han vant til begge kulturer og har fra barnsben snakket en blanding af norsk og hollandsk derhjemme. Pga. det store fokus på det multikulturelle i hjemmet, har han gået på international skole i Trondheim til og med 7. klasse, hvor al undervisning foregik på engelsk. Dette ændrede dog ikke at mange elever snakkede norsk med hinanden uden for skoletimerne. I starten af sin skoletid var han meget genert og lavede ikke så nemt venner, men med tiden blev det bedre og Adrian ser stadig sine venner i Trondheim meget. Han traf sammen med sine forældre beslutningen om at han skulle begynde på Bergenhus, da han gerne ville prøve livet lidt væk hjemmefra og samtidig få undervisning på norsk frem for engelsk. Ud fra disse betingelser valgte hans forældre at sende ham til Bergenhus. Adrian er stærk knyttet til begge sine forældre, dog mere til sin far. Selv tror han at det er fordi, at han sammen med sin far deler det hollandske, som hans mor ikke er nær så stor en del af. Han besøger sin familie i Holland ca. 2 gange om året, og hans familie har et mindre sommerhus uden for Rotterdam, som Adrian elsker at besøge.
Familie:
Emma Eide Johannessen, mor, 41 år, arbejder som hospitalskirurg
Vincent van Zonder, far, 45 år, arbejder som jurist
Mennesket bag skærmen: Michi
Fortæl os lidt om dig selv? Det er længe siden jeg sidst har ‘rigtigt’ RPG’et, men jeg håber på at komme ind i gamet igen. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige? Jeg stener bl.a. i det almene gymnasie, foran min computer, med andre, alene etc. Well...