|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jun 28, 2011 19:12:52 GMT 2
Hey people.
I er velkomne selv til at skrive i tråden.. men I må også gerne selv lave en (selvom det er 10x mere besværlig).
Men angående mig selv: Uge 26 weekenden; Skal til 18-års fødselsdag i Århus om lørdagen, men tager allerede afsted om fredagen for at nyde godt af det, da det er en fra min efterskole.. og jeg kommer ikke så tit nordpå, så jeg udnytter det lidt.. og tager af sted hele weekenden.
Hele uge 27; Skal i sommerhus med med en veninde, min søster og min søsters kæreste.. har ingen computer med mig, da der alligevel ikke er internet på stedet. Og man skal jo nyde det gode vejr.
|
|
|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jun 28, 2011 20:16:03 GMT 2
'ello ello .
Angående mit fravær, så ser det sådan her ud indtil videre;
uge 26-27 Dato; 3-6 juli
Der opholder jeg mig i Tyskland hos min søster. Det kan dog være at jeg kan komme på om aftenen, men det er ikke sikkert. I hører fra mig hvis det er ;D
Tirsdag d. 19 juli Der holder jeg fødselsdag sammen med en veninde, og overnatter til næste dag :3
|
|
|
Post by Joakim Järvinen on Jun 28, 2011 23:03:09 GMT 2
Mit fravær vil blive således: Uge 29, 30 og 31Fra mandag uge 29 til onsdag uge 31 vil jeg ikke kunne være på. Er i sommerhus og der kommer lidt på skift nogle veninder. Bliver der dog nogle 'fridage' kommer jeg på - kan dog ikke love de er der på forhånd
|
|
|
Post by Sørine Knutson on Jun 29, 2011 12:43:46 GMT 2
Ah, lister! Uge 29 er jeg i London... that's it. Så er der dage af dovenskab og generel tykhed med ukendte tv-serier i Glee-abstinenser og solbadning og madlavning og åh gud, jeg burde virkelig øve mere klaver, men well, det kommer I nok ikke til at lægge mærke til.
|
|
|
Post by Lukas on Jul 6, 2011 10:58:46 GMT 2
Jeg er væk de næste par dage, men skulle meget gerne være tilbage i starten af næste uge
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 6, 2011 11:39:40 GMT 2
... Eh bleh... Jeg tager afsted på lørdag - hvornår på dagen er endnu uvis - og så er jeg væk i 14 dage, mere eller mindre. Skal ned og være stab på en centerlejr på Houens Odde Spejdercenter her i uge 28 og i uge 29 skal vi på klantur til Østrig, hvor vi tager afsted d. 17. og kommer hjem igen d. 24. juli.
I know I know. I får - desværre - ikke så meget at se til Andreas (eller Charlie) D:
|
|
|
Post by Adrian Eide on Jul 6, 2011 21:35:41 GMT 2
Buuuh... Hele uge 29 tilbringer jeg med sol og varme i Italien ... hø hø! Så der kommer I ikke til at se noget til mig (lige pt. gør I heller ikke, men det er fordi der bare aldrig er nogle online når jeg er på?)
|
|
|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jul 11, 2011 13:01:27 GMT 2
Fra i dag til imorgen er jeg ikke hjemme. Så jeg er hjemme tirsdag aften igen! og der lover jeg at jeg nok skal svare på alle de tråde jeg er med i ! kan nemlig ikke nå det nu >.< ;; GOMEN NEH <3
|
|
|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jul 15, 2011 20:49:21 GMT 2
Mere fravær fra min side af;
Fra imorgen d. 16 juli skal jeg i bonbonland, og derefter hjem til en veninde, og der skal jeg være til d. 20!
Jeg har min computer på, så jeg kan MÅSKE komme online :3 men i alt fald.. så ved i det XD
|
|
|
Post by Lukas on Jul 21, 2011 10:29:18 GMT 2
Jeg må hellere lige skrive det, inden jeg glemmer det!
Jeg er væk de næste tre dage, og er tilbage lørdag aften engang C:
|
|
|
Post by Wendy Belander on Jul 24, 2011 16:03:36 GMT 2
I Uge 30 Står den på lejer for mig, men hvis jeg er heldig, så kommer vi måske forbi et sted hvor man kan komme på nettet.. Jeg kan godt tjekke poster og så noget over telefonen, men det bliver beværligt at skulle skrive lange beskeder derfra.. ANYWAYS!!! så ville jeg bare sige at jeg nok ikke vil være online i næste uge (uge 30) Knus og kram Wendy/Oline Ps. I er velkommene til at finde mig på Facebook og Twitter ;D
|
|
|
Post by blackberry on Jul 25, 2011 5:11:22 GMT 2
Mit fravær i løbet af sommerferien kommer til at se således ud: Lørdag d. 30 til søndag d. 31, uge 30: Kæresten kommer hjem fra Sjælland, og jeg har ikke fået noget action i ni dage, til den tid! *wink* Mandag d. 1, uge 31: Djurs Sommerland med familien. Tirsdag d. 2 til søndag d. 7, uge 31: En uge kun med kæresten + 18 & 20 års.
D. 8. starter min kæreste i skole, hvorimod jeg først starter d. 16., så den uge tilbringer jeg sikkert utrolig meget tid herinde. Men ligeså snart det bliver d. 16. er det begrænset tid jeg kan være herinde, da jeg starter på en 2 årig HF uddannelse, og derved skal bruge megen tid på lektielæsningen og det der hører med. (-:
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 28, 2011 12:24:43 GMT 2
Blackberry - Hvis HF'erne hos jer er lige som HF'erne hos os, så er det bare at klare sig igennem første år. Andet år lavede de ikke en skid XD
Nå, men i morgen tidlig, før I alle sammen vågner, der er jeg smuttet igen :3 Har en spejderfestival der skal afholdes. Festivalen slutter d. 6. og så er der efterpioner bagefter, så jeg regner med at være hjemme d. 7. eller 8. Kan dog ikke love noget.
|
|
|
Post by Mark Erickson on Jul 31, 2011 16:12:59 GMT 2
Gee, Charlie, du må være det mest travleste travle menneske.
Jeg forsvinder igen de næste fire dage, fra d. 31. til d. 3. august. Ikke den 31. august. Lidt trist at efterlade sin hjemmeside i 11 måneder. Anyway, you get it.
|
|
Johannes
Junior Member
||Ung forevigt med en fod i graven||
|
Post by Johannes on Jul 31, 2011 16:20:50 GMT 2
D'awwh! Jeg forsvinder også .. hele næste uge har jeg besøg, og skal øve act, og d. 5,6,7 august er der Genkicon! ^w^
|
|