|
Rygter
Jun 29, 2011 12:32:02 GMT 2
Post by Sørine Knutson on Jun 29, 2011 12:32:02 GMT 2
Der går ikke røg af en brand uden ild.
- og i hvert rygte er der et gran af sandhed, måske mere. Her kan I poste rygter hørt på skolen, selv-opfundne, selvoplevede, well, årsagerne kan være mange - vi vil bare gerne høre rygtet. Hvis I ikke vil afsløre, hvem der har startet rygtet, kan I bruge rygtespreder-profilen. Brugernavn: rygtespreder Kodeord: sladrehank Bemærk at dette er off-game. I skal selv spille, at jeres karakterer har hørt rygtet. Rygter kan være alt fra dagligdags ondskabsfuldheder til nye elever, lærere, kæresterier eller de hotte spillere på basketballteamet. Voilà! Vær så god at gå i gang.
|
|
|
Rygter
Jun 29, 2011 22:06:40 GMT 2
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jun 29, 2011 22:06:40 GMT 2
Well... jeg vil gerne have æren af at sprede et rygte omkring Nadia, selvom det har været på skolen et stykke tid.. og ingen anelse om, hvem der har startet rygtet. Så skriver det bare lige. XD Og så må vi håbe, at jeg gør det rigtigt.
Nadia sad og var ved at spise sin aftensmad i ro og fred, da en af hendes venner satte sig ned ved hende.. dog uden mad selv. Han så også ud til at være lidt forpustet, som om han havde løbet et maraton. Han så ud til, at han havde hørt noget, som han gerne ville fortælle hende. Nadia vendte sin opmærksom mod ham og ville glemme sit mad et øjeblik, selvom hun stadig var sulten, og sendte ham et blik, som fortalte, at han skulle fortælle, hvad han gerne ville fortælle. "Der går rygter om dig.." mumlede Nadias ven til hende, som stadig var lidt forpustet. "Mener du dem, hvor folk mener, at jeg kun spiser sukker, fordi jeg er døgnhyper?" spurgte Nadia smilende og lidt ligegyldig. Hun syntes enlig bare, at det var meget sjovt, at folk havde skabt sådan et rygte om hende. "Nej.. der er kommet et andet.. folk siger, at du er sindsyg... måske psykopat, fordi du angriber folk." sagde han så og ventede nu på en reaktion. "Psykopat?" spurgte Nadia bare og grinede ad det, selvom det gjorde lidt ondt. ""Men der er altid dem, som ved bedre, ikke?" spurgte hun og kiggede på sin ven.. som nikkede til svar og forsvandt igen.
Og sådan mine venner blev rygtet om Psykopat Nadia opdaget af Nadia (7.klasse). :D Og så er der det der rygter om Sukkerholiker Nadia. ;)
|
|
|
Rygter
Jun 29, 2011 22:21:15 GMT 2
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jun 29, 2011 22:21:15 GMT 2
Det hele startede den dag i spisesalen, hvor den pågældende halvt verbalt overfaldt en elev. Den pågældende person, som forresten hedder Magnus, var ikke bekendt med den såkaldte køkultur, hvilket gjorde, at han sprang midt ind i køen, hvilket gjorde, at nogle elever blev utilfredse, han bad dem holde deres mund.. Nadia, som på ingen måde ville redde Magnus ud af situation, men ville lave lidt sjov ud af det, hviskede til drengen, som det var gået ud over. "Jeg ville ikke lægge dig ud med ham.. han kan brække knogler med de bare næver. Jeg har selv set det."
Og sådan opstod rygtet om Magnus Knoglebrækkeren. :D
|
|
|
Rygter
Jul 2, 2011 1:35:18 GMT 2
Post by Rygtespreder on Jul 2, 2011 1:35:18 GMT 2
"Hey hey.. ved i hvad jeg så her i dag?" En ung pige med brunt krøllet hår satte sig ned ved de andre piger der sad ved bordet. Pigerne lyttede opmærksomt. "Nej hvad?" -"Det er hende der Nadia.. hestepigen.. I ved. Hun er begyndt at rende virkelig meget rundt med sådan en høj fyr.. han ser mega skræmmende ud også!" -"Ej seriøst? Jeg tror vist jeg har set ham.. hvor uhyggeligt! Det er ham der truer folk og er voldelig!" "Tror du de gør dét? " spurgte en nysgerrig pige og smilte. "Pfftt... Hvad tror du selv? Nadia er da jomfru! " Pigerne omkring bordet grinte og fnidrede. "Men altså helt seriøst.. " kom en anden nu, "Hun har da noget kørende med alle har hun ikke? Hun klamrer sig bare til alle drengene!" "Den skøge! og ham der den nye høje fyr hun render rundt med.. tror du ikke han har været i fængsel? han ligner lidt typen der har været i fængsel." "Haha, så er de da det perfekte par! de laver begge to ballade..! " "Hvor gammel er han overhovedet?" spurgte en fregnet pige. "aner det ikke." svarede en anden.
"Hende den nye pige som bor sammen med Nadia.. hun blev da også overfaldet af Nadia.. seksuelt overgreb eller sådan noget!" sagde en af pigerne og så lidt chokeret ud. "Det kan godt være at Nadia går rundt og flirter med alle drengene, men jeg tror nu at hun er lesbisk.." sagde en helt fjerde person. "Eeeuw." kom det i kor fra pigerne. og snakken forsatte... "Forresten så... "
Samtalen døde ud og blandede sig med larmen fra de andre folk der snakkede.
|
|