|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jun 28, 2011 20:29:51 GMT 2
Jeg tænkte.. for at der måske kunne komme lidt drama blandt de forskellige karaktere..
Der findes ingen steder uden rygter, og derfor kunne det måske være en idé, at lave en tråd hvor folk kan skrive forskellige rygter op om de forskellige karakterer. Det behøver selvfølgelig ikke være selve karakteren der har startet rygtet, men de andre på skolen (som ikke bliver styret af nogen) og så kan folk gå rundt og høre rygter om hinanden og blive forvirret, skuffede, vrede og triste XD
Maand, jeg er dårlig til at forklare.. men håber i ved hvad jeg mener :3 (og så kan admins måske, hvis de keder sig. snuse rundt i de forskellige karakterer og skabe rygter omkring de forskellige.. hvis de lyster) <3
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jun 28, 2011 20:34:43 GMT 2
Har allerede et rygte til Nadia XD
|
|
|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jun 28, 2011 20:36:08 GMT 2
Uhuhuh
|
|
|
Post by Joakim Järvinen on Jun 28, 2011 23:12:30 GMT 2
Jeg synes det kunne være en rigtig god idé Der er altid sjovt at læse rygter om andres chars !
|
|
|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jun 28, 2011 23:29:57 GMT 2
Yeah ! så venter vi bare lige på at Admins opretter en rygtespredere tråd-dims
|
|
|
Post by Sørine Knutson on Jun 29, 2011 11:58:47 GMT 2
OK! Jeg har ikke særlig gode erfaringer med rygte-dimser - det kommer til at handle for meget om de mest populære chars og det er svært at holde kørende, hvis alle alligevel fejer rygterne til side med et "tsh, jeg tror ikke på rygter" - MEN med god vilje kan vi prøve at stable det på benene anyway. Jeg håber I godtager en slags prøvekørsel? ^_^
Jeg opretter en sticky tråd under Opslagstavlen til rygter. :3
- flytter tråden her til idéboardet, så de ikke forveksles.
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jun 29, 2011 12:46:00 GMT 2
Det sjove med rygterne er, at alle kan have hørt dem... og selvfølgelig behøver ikke alle rygter at være sande, hvilket også er noget af det sjove.. fordi folk ofte tror på sådan noget, hvilket gør, at folk tænker underlige ting om folk. XD
|
|
|
Post by Benedikte Grytten on Jun 29, 2011 15:39:04 GMT 2
SYNES GODT OM.
|
|