|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jul 7, 2011 16:40:18 GMT 2
Så tænkte jeg.. at vi kunne have os et lille "galleri" af alle os som spiller herinde, så post nogle billeder af jer selv~ <3 (selvfølgelig kun hvis i lyster :3)
|
|
|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jul 7, 2011 17:43:22 GMT 2
Jeg beklager hvis billedet er lidt stort, men dette er så mig
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 7, 2011 20:00:54 GMT 2
Dine shorts er søde! Og jeg kan godt lide din halskæde, den er skæg Jeg skal nok smide et billede op, når jeg lige findet et godt et - I promise! Jeg er desværre ikke så god på billeder... Nej, f*ck det, I får det her Det er alligevel rimeligt godt! ... Ignorer venligst, at min skulder ser MEGA stor ud, men det er hvad der sker når man har bluser på, der ikke har nogle ærmer XD
|
|
|
Post by Joakim Järvinen on Jul 7, 2011 20:35:56 GMT 2
Jeg kan forestille mig at jeg ikke kommer til at have ét billede herinde, da der ikke findes billeder jeg er helt i top glad for.. Men indtil videre kan I da få det her Når jeg finder et billede af mig i fuld figur(og som ikke er taget af mig selv, lol), hvor venner ikke bliver uheldigt udstillede så kommer det nok i stedet
|
|
|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jul 7, 2011 20:59:10 GMT 2
Dine shorts er søde! Og jeg kan godt lide din halskæde, den er skæg Awwh ! tak <3 ______________________ Hvor er i søde begge to <3
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 8, 2011 13:55:33 GMT 2
Well... så har I også et billede af mig. Og jeg har sku ikke lige nogen kommentar til det.. jeg overvejede faktisk om I skulle have det nyeste billede af mig, hvor jeg skærer en grimasse. XD
|
|
|
Post by Wendy Belander on Jul 13, 2011 21:49:40 GMT 2
Her får I et billed af lille mig ^^
|
|
Waldemar Schmidt
Full Member
Love is like a butterfly: It goes where it pleases and it pleases wherever it goes
|
Post by Waldemar Schmidt on Jul 19, 2011 13:09:13 GMT 2
Så syntes jeg lissom også at der skulle være et par billeder af mig. Ingen kommentarer. Ingen makeup, bare... naturlige mig xD
|
|
|
Post by Mark Erickson on Jul 30, 2011 2:07:11 GMT 2
Hej, jeg hedder Nana. Jeg læner mig fremad. Hvorfor mon? Ingen ved det. Jeg ville have postet noget tidligere, men jeg indså, at jeg ingen billeder har. Fuu. Dette er fra en britisk park. (En time senere øsede det ned. Blev vi våde? Vi blev våde.)
|
|