|
Post by Kjetil on Jun 22, 2011 23:07:30 GMT 2
Jeg tænker, det kunne være kjempefint med et tomandsværelse. Er der nogle potentielle bofæller derude? Kjetil roder og snakker, så det skal nok blive skidehyggeligt.
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jun 23, 2011 11:46:57 GMT 2
Orh, Emilie! Picture this: Kjetil og Andreas som roommates. På den ene side kunne det være SÅ SJOVT, på den anden side ville det være så ubegribeligt nederen XD - Men, nu kender du jo Andreas (lidt, om ikke andet. Ham med krøllerne!) og hvad tænker du?
|
|
|
Post by Kjetil on Jun 23, 2011 15:24:22 GMT 2
Det kunne være SÅ SJOVT! Jeg vil med glæde indlægge Kjetil til at være Andreas' roommate.
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jun 23, 2011 15:48:06 GMT 2
Så synes jeg vil skal gøre det! Go go go, team Malere-klædt-ud-som-pirater-der-er-klædt-ud-som-kameler! (Eller Team MKUSPDEKUSK, som de kalder os ude i byen.)
|
|
|
Post by Kjetil on Jun 23, 2011 16:16:45 GMT 2
Denne gang glemte du drankerne. Huh. Det er en prøvelse at udtale.
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
|
Post by Andreas on Jun 23, 2011 16:27:22 GMT 2
Er vi så Team DKUSMKUSPDEKUSK? (Drankere klædt ud som malere klædt ud som pirater der er klædt ud som kamel?) Og det udtales da bare "D-Kusm-kusp-de-kus"
|
|