|
Post by Joakim Järvinen on Jul 9, 2011 12:46:59 GMT 2
Umiddelbart er Joakim Järvinen, sportstossen fra Finland, en rimelig neutral person i et RPG, eftersom han ikke tér sig provokerende eller gør den store forskel på folk, dog synes jeg stadig der er muligheder for at udvikle lidt handling omkring ham.
Jeg er åben over for alle forslag, både nogle der kan gavne ham(venskaber), men bestemt også nogle personer som måske sætter spørgsmålstegn ved hans sportsentusiasme eller generelt nogle som måske kan gøre det lidt svært for ham at forholde sig neutral og passiv, for selvom han er en dygtig sportsudøver har han jo visse ting i mod sig(blandt andet hans halvdårlige norsk)...
Skriv løs!
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 9, 2011 14:18:27 GMT 2
Well.. Jeg har Nadia, som har en del dårlige rygter omkring sig, som ikke påvirker hende (eller sådan ser hun ud).. hun er en lille ballademager og er på kant med en lærer. Hun elsker sjov og så er hun faktisk hyper meget af tiden, fordi hun altid er glad. ^^ Og kender hun folk så kan hun finde på at springe på ryggen af folk, når de ikke lægger mærke til hende.
Og så har jeg Vincent, som er fra Wales og har ikke engang været i Norge et år endnu, så hans norsk er temmelig skidt, så han forstår ikke alt, hvad folk siger til ham. Han er lige kommet til skolen for nogle dage siden. Han er socialakavet, klodset og genert..
De går begge i 8.klasse, men Vincent er 16 år, mens Nadia er 15 år. ^^ Kan du bruge dem til noget?
|
|
|
Post by Joakim Järvinen on Jul 9, 2011 15:06:07 GMT 2
Yo Nadia kunne umiddelbart godt være en ven til Joakim, selvom han nok ville blive påvirket lidt af de rygter der er og af hendes måde at håndterer lærerne og reglerne på(han er selv lidt "engle"agtig på det punkt), dog kunne hendes sprælske personlighed ligeledes være et plus, da han godt kan lide at være omkring folk med noget energi og gå-på mod. Med hensyn til Vincent ville Joakim nok se lidt ned på ham grundet hans klodsethed(nu ved jeg ikke helt hvor slemt du tænker det er). Han har lidt svært ved at omgås folk der er alt for generte, da han så bare løber tør for ord og der ville give nogle ret uinteressante samtaler, lol xD Hvis du selv har nogle forslag med en af dine karakterer(eller begge) så kom endelig med dem! Det kan være du er bedre til at tænke "ud af boksen" end mig
|
|
|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jul 9, 2011 15:06:59 GMT 2
Altså.. jeg har kun Nikolina som nok ville passe bedst til at snakke med Joakim XD Hvis de kommer til at snakke meget sammen og gå meget rundt sammen, kunne der evt. komme nogle rygter, eller andre ting. DRAMAAAA ~
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 9, 2011 15:12:06 GMT 2
Jeg er virkelig dårlig til at tænke ud af boksen nogen gange. :) Men.. nok om det..
Nadia er næsten frisk på alt, men hun passer dog stadig sin skole.. selvom hun hellere vil lave ballade, som hun vil lave lektier. Hun vil også hellere lave noget, som hun vil sidde stille. ^^
Med Vincent.. han har det med at gå ind i folk eller dørkarme, og taber gerne sine ting, hvis han har noget med sig. Og han har ikke altid været socialakavet, men han havde ikke en nem barndom.
|
|
|
Post by Joakim Järvinen on Jul 9, 2011 15:32:32 GMT 2
Vi kunne evt. sige at Nadia og Joakim bare sådan generelt kommer godt ud af det med hinanden og så se om vi finder på noget hen ad vejen Joakim vil stensikkert se lidt ned på Vincent, selvom han nok ikke vil kendes ved det xD
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 9, 2011 15:37:09 GMT 2
Det kan vi godt sige. Og nu er Joakim indirekte med i et rygte. XD
Og Vincent vil nok så prøve at undgå Joakim, fordi han gerne vil undgå ballade. ^^
|
|
|
Post by Joakim Järvinen on Jul 9, 2011 16:24:29 GMT 2
Indirekte med i et rygte.. Hvad skal det nu sige? xD Med hensyn til Vincent og Joakim kan vi jo bare sige, at Joakim er lidt hen ad "ham den snobbede fra de ældre klasser" over for Vincent
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 9, 2011 16:36:41 GMT 2
Well.. folk siger, at Nadia lægger sig ud med alle drenge.. men nogen siger hun er lesbisk. XD Sjovt, som folk ikke kan blive enige. Uhh.. Ja! Kunne være sjovt.
|
|
|
Post by Silje (Sølver) on Jul 9, 2011 19:03:46 GMT 2
sølver går vel i klasse med ham og er jævnaldrende. De har vel et afslappet forhold til hinanden?
|
|
|
Post by Joakim Järvinen on Jul 9, 2011 22:08:17 GMT 2
Det kunne de meget vel have, ja, Sølver Vi kan jo altid se om vi finder på noget hen ad vejen
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 11, 2011 7:15:53 GMT 2
Umiddelbart, da jeg læste Joakims profil, tænkte jeg "uh, en anden en der også snakker svensk!" - da Andreas jo er fra Sverige. Andreas ville ikke sige noget til den store sportsentusiasme - hvordan kan han af alle have noget imod, at folk har noget at gå op i? - men han er så "nem" at blive "uvenner" med pga. hans meget radikale, konservative, katolske opdragelse. Der er bare ikke nogen, endnu, der kender hans baggrund, men eh... han kan jo ikke skjule det for evigt XD
|
|
|
Post by Joakim Järvinen on Jul 11, 2011 11:34:17 GMT 2
Jaaaa Joakim taler jo svensk, fordi det også er et brugt sprog i Finland - så finsk er stadig hans modersmål, men svensk er væsentligt nemmere for ham end norsk, da han er vokset op med sproget og sådan.. Derfor: Svensk + Joakim = cool Joakim er noget det minder om absolut og overhovedet ikke religiøs og vil højst sandsynligt bare være interesseret i at vide mere, hvis han vidste, at Andreas er det - dog ville han nok have svært ved at finde grænsen med hvornår nysgerrigheden bliver provokerende, da han jo ikke selv har prøvet noget der ligner
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 11, 2011 16:22:15 GMT 2
... Det kunne være sjovt Rigtig sjovt!
|
|
|
Post by Joakim Järvinen on Aug 4, 2011 14:10:29 GMT 2
Exactly
|
|