|
Post by blackberry on Jul 25, 2011 22:15:59 GMT 2
(iTunes) Rammstein - Pussy. ;PpPPpPpp Rammstein er simpelthen noget af det fedeste. Normalt er jeg til dubstep og andet elektronisk musik, men Rammstein topper simpelthen. Skal heldigvis til min anden koncert med dem i februar.
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 25, 2011 22:50:01 GMT 2
Jeg hører Skillet, fordi jeg har lyst Først hørte jeg sangen Whispers in the Dark, så Awake and Alive og nu Hero. Jeg trykker bare på en tilfældig ude til højre på YouTube, såeh XD
|
|
Johannes
Junior Member
||Ung forevigt med en fod i graven||
|
Post by Johannes on Jul 25, 2011 22:53:25 GMT 2
Jeg hører Breathe med Superchick :3
|
|
|
Post by blackberry on Jul 25, 2011 22:58:21 GMT 2
Nu! hører jeg Stanfour m. For All Lovers, fordi jeg var inde på et gammelt board, og under en af mine chars' bruger stod der noget af teksten fra den seng. Åh, minder!
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 27, 2011 3:03:03 GMT 2
Hører Avanged Sevenfold med 'Seize The Day'.. et nyopdaget band, som spiller meget godt musik. ^^
|
|
Waldemar Schmidt
Full Member
Love is like a butterfly: It goes where it pleases and it pleases wherever it goes
|
Post by Waldemar Schmidt on Jul 27, 2011 15:10:16 GMT 2
Lige nu hører jeg Christina Perri - Jar of hearts. Den er ret fantastisk, og går lige i hjertet, efter min mening :3
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 27, 2011 17:16:59 GMT 2
Just Like Heaven - The Cure Nok en af mine all time yndlingssange. Kan høre den 16 gange i træk uden at blive træt af den, for den er bare... dejlig! Sød, sommerlig, godt lavet, godt komponeret. Alting!
|
|