|
Post by Wendy Belander on Jul 13, 2011 20:41:57 GMT 2
Det er meget simpelt, du skriver titlen og kunstneren bag sangen du høre lige nu.. Sæt også gerne en video ind hvis du høre musik på youtube : D Musti//Amin - The Sh!tGlæder mig til at kende lidt mere til andres musik smag og ikke mindst at opdage nyt musik ^^
|
|
|
Post by Sørine Knutson on Jul 14, 2011 10:25:50 GMT 2
Uden 'in my pants'? Det bliver svært XD
Jeg hører Bill Evans, "Midnight Mood". Det er perfekt regnvejrsmusik og også godt skrivemusik. Normalt falder jazz i baggrunden for mig, medmindre det er Gershwin-storslåethed eller sådan noget, men det er en dårlig vane >_> Anyhow, det her album ('Alone') har jeg hørt et par gange og det er dejligt. : D
|
|
|
Post by Wendy Belander on Jul 14, 2011 14:37:53 GMT 2
|
|
|
Post by Joakim Järvinen on Jul 14, 2011 15:19:02 GMT 2
|
|
|
Post by Wendy Belander on Jul 14, 2011 15:23:38 GMT 2
|
|
|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jul 15, 2011 14:55:28 GMT 2
Lige nu hører jeg; Bigbang ; Emotion <3 Mhm hmm <3 og ja, jeg aner ikke hvordan man linker til sangen ..;
|
|
|
Post by Benedikte Grytten on Jul 15, 2011 18:43:09 GMT 2
Ih, hvor hyggeligt! Jeg hører Audioslave - Cochise og resten af albummet (Audioslave hedder det... fantasifuldt.) : D
|
|
|
Post by Adrian Eide on Jul 15, 2011 20:23:32 GMT 2
Jeg hører min current obsession med Jay Z, og han behøver næppe nogle præsentation. Jay Z - Lucifer er en af hans sange fra The Black Album og man behøver ikke være den store fan af rap for at høre med på den her. ^^
|
|
Radimir
New Member
Russian and proud
|
Post by Radimir on Jul 15, 2011 20:26:56 GMT 2
|
|
|
Post by Sørine Knutson on Jul 15, 2011 21:26:51 GMT 2
Oh, I vækker totalt musikalske minder : D For et par år siden hørte jeg også Audioslave og Soundgarden... og Big Bang hører jeg på vennebasis. (Man ender altid med at høre noget af det samme som omgivelserne, eh?) Jeg hører Johnny Flynn & Laura Marling - The Water. Jeg er glad Laura Marling fan. Hun synger en art guitar-akkustisk London indie folk, tænk Mumford & Sons med kvinde minus banjo. Hendes nye album er vist lige annonceret til september. Inden da hørte jeg Alexandre Desplat - The Meadow, som I nok ved er soundtrack til New Moon-filmen. Er ingen gabende Twilightfan, men ret glad for soundtracks! Og Alexandre Desplats plejer at være gode. Og klaver er godt. Og stemningsmusik er godt. Oh yes.
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 15, 2011 22:22:02 GMT 2
Hører Linkin Park her til aften.. ^^ Og hører lige nu: Iridescent
Det er et ord, som jeg ikke kan stave ud af hovedet, så tjekkede tre gange efter for at være sikker på, at jeg havde stavet det rigtigt. ;D Det et fremmedord.. og det betyder REGNBUESKINNENDE
Det er btw. Linkin Park's nyeste sang, som de har skrevet til 'Transformers 3: Dark of the Moon'
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 16, 2011 0:27:00 GMT 2
Og nu hører jeg Not Alone.. (også fra Linkin Park)
Og så kom min meget dårlige humør ind i billedet.. eller måske ikke. Jeg tænkte bare på legen 'In My Pants'.. ^^ (Not Alone in my pants. XD)
|
|
|
Post by Wendy Belander on Jul 16, 2011 20:15:41 GMT 2
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 16, 2011 22:32:12 GMT 2
Og jeg hører "Call Me Artemis Fowl" og jeg har ingen idé om, hvad bandet hedder.. men sangen (og der er faktisk hele to), som er lavet specielt lavet til bogserien, Artemis Fowl.. som jeg varm anbefaler til fantasy læsere. ^^
|
|
Waldemar Schmidt
Full Member
Love is like a butterfly: It goes where it pleases and it pleases wherever it goes
|
Post by Waldemar Schmidt on Jul 19, 2011 13:02:01 GMT 2
Lige nu hører jeg Enchanted med Owl City. Det er altså bare en helt fantastisk sang ^o^ www.youtube.com/watch?v=e9qKHGsoc8k&feature=relatedDet er oprindelig Taylor Swift der har skrevet den, men Adam lavede et cover på den, som jeg synes er laaangt bedre : D
|
|