Waldemar Schmidt
Full Member
Love is like a butterfly: It goes where it pleases and it pleases wherever it goes
|
Post by Waldemar Schmidt on Jul 20, 2011 20:39:13 GMT 2
Hej. Nu hvor man sidder og tænker Hvad skal jeg dog lave? Dét har jeg et rigtigt godt svar på. Udfyld skemaet, så vi andre kan få lidt at vide om dig. Selvfølgelig skal du ikke gøre det hvis du ikke har lyst, ingen tvang. Haha Navn: Alder: Æhm.. Livret: Yndlingsbog/manga: Yndlingsfilm/anime: Favoritband: Dit motto, hvis du har et?: - Og hvis der er andre ting du ønsker vi skal vide, så bare fyld på Mine svar:Navn: Trine, men folk online kalder mig Katashi. Og min familie kalder mig Trunte, hvilket er til at kaste op over xD Alder: Sølle 15 år (: Æhm.. Livret: Jeg er ikke sikker. Altså, elsker sushi, boller i karry og spareribs xd Yndlingsbog/manga: Min yndlingsbog er nok Twilight. Alle bøgerne *love* Og min favoritmanga er nok Gravitation :3 Yndlingsfilm/anime: Min yndlingsfilm - Alle Twilight-filmene, og min yndlingsanime er Junjou Romantica. Favoritband/sanger: Der er så maaaange jeg elsker. Jeg elsker Miyavi helt klart.. Hmm.. Daughtry er et godt band, og det er Three Days Grace også. Men har nok ikke nogen favorit, for elsker så meget blandet musik. Dit motto, hvis du har et?: "You'll never live until you love with all your heart and soul"
|
|
|
Post by Wendy Belander on Jul 20, 2011 21:40:10 GMT 2
Navn: Pernille OlineAlder: 17, snart 18 Æhm.. Livret: LASANGE Yndlingsbog/manga: Graceling af Christin Cashore Yndlingsfilm/anime: Alt Tim Burton har rørt ved Favoritband: Chase and Status eller Magnetic Man, det er umuligt at vælge xD Dit motto, hvis du har et?:"Don't do somthing know you'll regret later on."
|
|
|
Post by Lukas on Jul 20, 2011 23:01:45 GMT 2
Navn: Hader mit navn, så lad os bare sige My. Alder: Lige fyldt 17 for en måneds tid siden. Livret: LA-F*CKING-SAGNE!!! Yndlingsbog/manga: Mine yndlingsbøger er selvfølgelig Harry Potter bøgerne. Jeg læser stort set aldrig manga mere, ikke medmindre det er One Piece, for den gør mig altid i godt humør, når jeg er trist. Yndlingsfilm/anime: Har vist ingen yndlingsfilm, men min yndlings anime er den samme, som min yndlings manga Favoritband: Har intet, for jeg hører så meget forskellig musik, at det er helt sindssygt! Dit motto, hvis du har et?: Vil hellere skrive min fars motto: Smil til verden, og verden smiler til dig! : D
|
|
Johannes
Junior Member
||Ung forevigt med en fod i graven||
|
Post by Johannes on Jul 21, 2011 17:48:48 GMT 2
Navn: Tatiana Leea Hæklund ~ Alder: 18 år - jeg bliver 19 på søndag ! *gammel* Livret: Jeg elsker Sushi <3 Yndlingsbog/manga: Jeg har altid godt kunne lide bogen der hed; Sort engel. Min yndlings manga er nok Gravitation, og derefter er det Hot gimmick :3 Yndlingsfilm/anime: Min yndlings anime er Jigoku shoujo og Clannad ^^ (og ellers har jeg mange yndlings film :3 ) Favoritband: Bigbang <3 Dit motto, hvis du har et?: "Everybody lies." eller "being miserable doesn't make you a better person, it just makes you miserable."
|
|
|
Post by Benedikte Grytten on Jul 21, 2011 19:11:36 GMT 2
Næ, hvor fint! Hvor er folk bare rare her! : D
Navn: Patricia Alder: Hele sytten år! Livret: Alt! (det er ikke sandt, men næsten) Yndlingsbog/manga: The Gun Seller af Hugh Laurie Yndlingsfilm/anime: Den er svær. Jeg kan godt lide The King's Speech, Coco avant Chanel, Phantom of the Opera, Monty Python and the Holy Grail m.fl. Og så elsker jeg serien House MD. Favoritband: Er ret glad for Monster Magnet, Maroon 5, Morrissey og The Kinks Dit motto, hvis du har et?: Den bro krydser vi, når den kommer.
Jeg er ikke ret specifik, er jeg vel?
|
|
Waldemar Schmidt
Full Member
Love is like a butterfly: It goes where it pleases and it pleases wherever it goes
|
Post by Waldemar Schmidt on Jul 21, 2011 22:47:52 GMT 2
Patricia, Patricia, hende der styrede Logan på Akandra? o:
|
|
|
Post by blackberry on Jul 25, 2011 5:37:45 GMT 2
Navn: Nævnes ikke. Alder: 17 år og 6 mdr. Livret: Sushi og stegt flæsk m. persille-sovs. Yndlingsbog/manga: Harry Potter serien må nok være mine ultimative favoritter. Tøsebøger som Sushi for Begyndere og Shopaholic er også gode. Yndlingsfilm/anime: Alle syv SAW film, og Zombie Strippers. Favoritband: Dir en Grey. Dit motto, hvis du har et?: Vær mod andre som du vil have de skal være mod dig. Er de på tværs, så stik dem en verbal tæskning. (-:
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 27, 2011 19:41:44 GMT 2
Navn: Charlie Bomberg - påstås det :D Det er det min Facebook siger og alt der står på Facebook er sandt og officielt! Alder: Nitten og tydeligvis alderspræsident herinde, hvilket altså er lidt trist i en alder af... nitten. Livret: Mad. For satan, det er præcision. Nå, men den store julemiddag eller alt med kylling. Kylling i sursødsovs, f.eks. Eller mexikansk mad. Gerne mexikansk mad med kylling. Yndlingsbog/manga: CHARLIE DOESN'T READ MANGA. Og så læser hun generelt ikke særligt meget, faktisk. Der var engang hvor jeg også læste manga. Jeg læste hele Tokyo Mew Mew, noget af... den der koreanske manhwa om ham der med det blå hår og så Gravitation: Gravitation var min yndlings, men jeg fik aldrig færdiggjort bind otte og siden dengang er jeg bare blevet mindre og mindre interesseret i manga - sowwie. Men! Bogen Mig og Yngve (Mannen som elsket Yngve på originalsproget) har en særlig plads i mit hjerte. Den var jeg gode venner med. Og så er bøgerne fra Gyldendals Grå Serie rigtig gode! Af ikke-roman-læsning vil jeg gerne anbefale Jydens Håndbog Til Overlevelse I København. Kæft, jeg grinede meget da jeg læste den! Det er klasse! Yndlingsfilm/anime: CHARLIE DOESN'T WATCH ANIME! Lige nu. Jeg er nemlig kommet sygt langt bagud XD Jeg kan godt lide serien Hetalia fordi den er humoristisk, historisk og bare dybt åndssvag. Hver episode varer fem minutter, så jeg når heldigvis ikke at kede mig. Jeg mener, at der kommer en ny ca. hver uge og jeg er sikkert 30 - 40 episoder bagud. Damn. Uh, og så er Digimon og Pokémon også klassikere. Alle rigtige mennesker ved i øvrigt, at Digimon er sejere end Pokémon. Tror I mig ikke, så spørg min buddy Capser Hauge (= ca. det eneste menneske der er enig med mig.) Mine yndlingsfilm er uden tvivl Into the Wild og Across the Universe. Jeg tuder HVER GANG jeg ser Into the Wild og den er så sød, så sørgelig og SÅÅÅÅ fantastisk. SE DEN. Det er ikke en actionfilm, men den sætter nogle tanker og følelser igang. Elsker den, elsker den, elsker den. Across the Universe er en musicalfilm baseret på Beatles-sange og jeg elsker Beatles; og faktisk er sangene i Across the Universe tit bedre end de originale. Den kan anbefales! Desuden er den en god beskrivelse af 60'ernes samfund og tager temaer som stoffer, homoseksualitet og forelskelse op. Deeeejlig film. Favoritband: Great Big Sea! Rock- og sømandsinspireret folkemusik fra Canada! Kan det blive meget bedre? I. Don't. Think. So! Ellers hører jeg Valravn (Folkelectronica), Sort Stue (venstreorienteret alternativ undergrundsrap) og, lige for tiden, så hører jeg meget The Cure (80'er rock!). Dit motto?: Mit personlige motto, som jeg selv opstillede engang er: "I princippet synes jeg bare, vi alle skal passe lidt på hinanden". Det kom efter jeg for 3. gang havde fundet en tabt mobiltelefon, som jeg fik leveret tilbage til ejermanden (karma har senere hjulpet mig og både leveret min pung og min mobil tilbage. Selvom jeg ikke helt ved, om jeg tror på karma.) Ellers synes jeg, at dette citat fra Bear Grylls (spejderchef for den engelske spejderbevægelse) er utrolig flot: "Livet handler ikke om at vente til stormen er taget af, men om at lære at danse i regnen."
Andet?: Her efter sommerferien skal jeg i 3.g. på Danmarks bedst beliggende gymnasium, Rødkilde Gymnasium i Vejle der ligger lige ud til fjorden og skoven. Jeg har musik og engelsk som hovedfag, hvilket er en stor fejl, for er slet ikke dygtig nok til at kunne følge med i musik. Til gengæld er jeg pænt god til engelsk. Og tysk. Og design, men det var kun et c-fag, så så vigtigt er det slet ikke. Dog spiller jeg mandolin! Jeg er kontaktperson for elevrådet, hvilket er det tætteste man kommer på en formand, da vi kører med flad struktur og derved hverken har formand eller næstformand, men bare en masse udvalg vi sidder i. Men dog skal der være en formand, til at holde styr på tropperne; og det er mig! Jeg har siddet i elevrådet siden... 3. eller 4. klasse? Siden hvornår man nu kunne. Dertil var jeg formand i niende og tiende også, yeah. Jeg elsker elevrådet! :D En anden ting jeg elsker, er spejdere. Jeg har været KFUM-spejder siden 2000 - dertil ligger en mørk fortid på 2 år hos FDF'erne XD Jeg synes at spejder er fantastisk og jeg ved hvor meget mere det er, end snobrød og knæshorts. - Min uniform er i øvrigt rød, selvom jeg er grøn spejder. Jeg skal bare være anderledes og skille mig ud! (Åbenbart). Nårh ja, og så er det en hollandsk uniform. Bare fordi. Noget helt andet jeg også elsker, er tyskere. Jeg ved ikke hvorfor, men tyskere er fantastiske. Punktum. Og Schweiz er mit yndlings land. Har dog aldrig været der. Men håber på at komme derned og arbejde i 3 måneder på Kandersteg International Scout Center efter 3.g. Jeg har spillet rollespil siden altid og var en af de første karakterer på det første KL. Har også været admin på KL, men hele det der eventyrunivers siger mig hat og briller, derfor var jeg så glad for KS. Er faktisk heller ikke til fantasyfilm og/eller bøger. Det må ikke være mere hokus-pokus end Harry Potter, for så står jeg af. Jeg kan meget bedre lide drengekarakterer end pigekarakterer og har primært kun drenge. Har derudover været aktiv på et tøseforum siden december 2004. W00p :D Mit yndlings drengenavn i hele verden er Johannes. Jeg fatter mig generelt ikke i korthed - hvorfor skulle jeg? - og er meget bedre til random facts i stedet for de klassiske spørgsmål, som var dem jeg svarede på længere oppe :3 Mine yndlingsbyer er Hamburg, Berlin og London - men ikke Salzburg. Salzburg er flot, men kedelig. ... Og nu kan jeg ikke komme på mere. Men I er velkomne til at spørge!
|
|
|
Post by Mark Erickson on Jul 30, 2011 1:42:10 GMT 2
Jeg vil starte med at svare på skemaet! For at få det gjort! Men faktisk ville jeg kommentere på alles beskeder. For det første fordi det totalt vækker minder og glæde at se japanske bandnavne igen : D (Min vennegruppe er blevet kedelig og grå! Engang sang vi sange, vi ikke forstod). Og for det andet fordi alle lyder så hyggelige, folk jeg kender, og folk jeg ikke kender owo. Waldemar - er du den Trine, der spillede Kate på Akandra? ;o; Spark mig hvis det er forkert. Jeg er sikker på der var flere Triner D: Patricio - Er du uspecifik? Navn: Så tager vi det en gang til. Na-na. Det udtales Nanna. Jeg er stavefanatiker, men mit navn burde have dobbeltkonsonant og har det ikke. Jeg ved det, jeg er dobbeltmoralsk. Alder: Ligesom Patricia, og andre kære mennesker, er jeg 17 år, nu svarende til 2.g. Livret: Jeg elsker mad. Øhm. Sukiyaki, lad os kalde det japansk gryderet, er en af mine yndlinge. Jeg elsker også juleand og brune kartofler. (Det er på en måde meget langt fra, og meget tæt på japansk mad). ALT vietnamesisk mad, er du svimmel! Omnomnom. KAGE. Kage er godt. Lagkage er bedre. Sushi. Fordi jeg er hipster. Min yndling er inarizushi, den i en tofulomme. (Ja, det lyder super klamt). Mørk chokolade! Valnødder og hasselnødder, avocado på rugbrød, lime på mango, stegte nudler, kogte bønner, kleftiko og lignende græsk, risotto, ananasjuice! Jeg elsker også te. Yndlingsbog/manga: Bøger. Omnom, super spiseligt. Jeg æder bøger af Haruki Murakami (Trækopfuglens Krønike) og Bret Easton Ellis (American Psycho) - den første en smule psykedelisk/følsom, den anden nærmere psyokotisk-patalogisk, men begge fantastiske forfattere. Jeg er fan af E.M. Forster, Steinbeck, Yukio Mishima, Richard Yates, Raymond Carver, Paul Auster og flere jeg ikke kan huske pt. >w>; Oh, jeg er også Potter-fan, det må nævnes i disse tider! Jeg har engang læst manga, men det er læænge siden. Yndlingsfilm/anime: Film er også godt! Humm. A Single Man <3 Brokeback Mountain, Milk, A House at the End of the World. Kan vi komme på flere pæne homofilm? Nah. Jeg falder altid stort for film med smuk fotografering og et godt soundtrack, såsom Memoirs of a Geisha og The Social Network. Anime, ikke ret meget, men jeg har set det gamle af Naruto (say, før Shippuuden : D), NANA, Death Note, en stak andre jeg har glemt navnet på, og selvfølgelig Hayao Miyazakis, favorit værende Tonari no Totoro. Favoritband: (Det er på en måde lidt ærgeligt at blive spurgt om de bedste ting, for jeg kan ikke komme med kortere svar.) Det skifter! Jævnligt! Men de bedste er The Smiths (pessimistisk 80'er-rock), Placebo (hvad kan de kaldes? Maskinelle...? Der er ikke meget akkustik over dem), og de dejlige 'bands' à la klassikere som Debussy, Erik Satie, Rachmaninov og Chopin. Hvis I ved bare en anelse om klassisk, vil I spore, at jeg er total og håbløs romantiker. (Undskyld, Beethoven). Jeg elsker akkustisk/folk/indie som Laura Marling, Mumford & Sons, Iron & Wine, Simon & Garfunkel og flere & andre. Jazzpop som Jamie Cullum, og rigtig jazz som Bill Evans, og rock som Beatles, og rock som The Who, og nå ja, soundtracks. Især dem fra mine yndlingsfilm. Oh. Really. Nå ja, og Twilight/New Moons soundtrack. Har andre bemærket dets totale awesomehed? Oh! Jeg elsker også soundtracket til A Very Potter Musical. Ha! Dit motto, hvis du har et?: Jeg har ikke et. Score! Dette punkt blev kort! Charliestyle længde med twist! Behøver I vide mere? Nah. OK. Jeg spiller klassisk klaver. Jeg vil også gerne lære at spille cello, kontrabas, guitar og jazzklaver, men jeg har ikke tid... Og så elsker jeg sprog. Jeg har haft japansk i tre år, tysk i tre år, og har nu fransk på andet år og latin på første. Så vil jeg gerne lære kinesisk. Ehm, ja. Jeg kan også lide at lave mad, gro planter, og nå ja, rollespille, som jeg har gjort i 4-5 år, og som startede på Akandra som Ben. Voilà! Jeg vil blive chokeret hvis nogen nogensinde interesserer sig for mit liv igen efter dette!
|
|