Post by blackberry on Jul 25, 2011 4:21:17 GMT 2
Navn: Isobel Mitchell.
Køn: ♀.
Alder: 16 år.
Klasse: 9.
Fødselsdag: 18/06-1995.
Højde og vægt: 175 cm., 57 kg., 18,6 BMI.
Udseende: Isobel er en naturskøn pige, med naturligt, rødt hår og isgrønne øjne. Hendes hud er utrolig bleg, og hun har en slank skikkelse, dog med former. Hendes barm er en C-skål, og hun har en sød, "10-finger-regel", velformet rumpe.
Tøjstil: Isobels tøjstil er rock chick vs. baggy chic. Hendes tøj er for det meste meget edgy og rocket, men nogen gange går hun hellere rundt i nogle store sweatshirts, blandet med nogle trashy leggings og studded biker boots. Hun går meget op i hendes tøj og stil, så det er sjældent man fanger et glimt af hende hvor hun ikke er gennemført.
Personlighed: Isobel er en temperamentsfuld pige, dog er det sjældent hun hæver stemmen overfor folk- men provokeres hun nok, gør hun det med glæde. Indtil da fantaserer hun bare forskellige måder at dræbe personer hun ikke bryder sig om. Dette Isobel har meget svært ved at tage imod personlig kritik. Kritiserer man hende, kan hun reagere på flere forskellige måder, da dette kommer an på forholdet til personen. Holder hun meget af personen der kritiserer, bliver hun lettere såret, men kommer hurtigt videre. Dette kommer dog mest an på hvor lidt/meget man kritiserer hende. Kender hun ikke personen særlig godt, eller bryder hun sig ikke om personen, kan hun reagere ved endten at blive vred, b*tchy eller simpelthen bare være ligeglad. Hendes humør før kritikken er dog også en stor faktor.
Isobel har dog en lille kriger inden i sig, så hvis hun først sætter sig for noget bestemt, er det sjældent hun giver op. Hun er yderst stædig, men dette kan også være yderst gavnligt i visse tilfælde.
Interesser/Kan lide: Isobel elsker viden. At vide mere end andre, gør at hun føler sig en smule højereplaceret end andre, men dette er intet hun går og snakker højt om. Det er alt sammen noget som foregår inde i hendes egen hjerne. Desuden nyder hun poesi, og skriver gerne selv små digte. Oftest går det ud over hendes egen krop eller skolebøger.
Kan ikke lide: Isobel bryder sig aldeles ikke om kritik, hvilket også står beskrevet længere oppe. Desuden bryder hun sig ikke om at føle sig dum, da det er en yderst nedværdigende følelse for hende. For hun ved selv at hun ikke er dum.
Historie: Isobel kommer fra en skotsk middelklasse-familie. Hendes mor, Wynda, og hendes far, Achaius, er to elskende forældre, som er lykkeligt gift igennem mange år. Hun har en storebror, Kemden, som holder utrolig meget af Isobel. Hun og hendes søster Nathara er Kemden's små guldklumper! Isobel har aldrig oplevet andet end kærlighed i familien, og der er ingen speciel grund til at hun er her på kostskolen- det var faktisk helt og aldeles hendes egen beslutning.
Familie: Wynda er Isobels mor, Achaius er hendes far, Kemden er hendes storebror, og Nathara er hendes tve-æggede tvillinge-søster.
Mennesket bag skærmen: BlackBerry.
Fortæl os lidt om dig selv? Jeg er tidligere RPG'er og har været på boards som Sarmania, webbertimer/wuy(whats up ya'll), Japanese World, Akandra, og diverse andre boards, hvor alle desværre er stoppet pga. aktiviten- eller, manglende deraf! Men jeg er 17 år, jeg har en skøn kæreste og et hus fyldt med kærlighed, bragt til af vores kære dyr, og mine elskede forældre.
(OBS!!: Eftersom jeg ikke ved om jeg er tilfreds med min udfyldelse af skemaet endnu, kan det være der komme små, eller store, ændringer vedr. Isobel.)