|
Post by Jakob Tved on Jul 31, 2011 13:47:15 GMT 2
"Ja, det er ærgerligt, og folk så er der folk som mig, der har så mange penge at jeg kunne gå på pension om ti år, hvis jeg ville, og jeg er kun sølle 16. Eller... Måske ikke helt på Pension, men jeg kunne trække mig tilbage og oprette en kæde af træningscentre istedet eller sådan noget." Sagde Jakob meget eftertænksomt og var næsten et andet sted i sine tanker. "Jeg kender godt til det med folk uden penge, min far har et par knægte som gør rent for os i vores centre, får en mindre løn og så får lov til at træne med os gratis, de er nogen af de mest hårdtarbejdende gutter jeg har set." Jakob lukkede øjnene et øjeblik og forestillede sig han var tilbage i Oslo og træne, den velkendte duft af brændt gummi, det var lugten der opstod når drengene blev kastet hen over måtterne, eller når der var ground fighting generelt. "Jeg tror bare jeg følger støjen, så skal jeg nok ende med at finde drengegangen." lo Jakob, det var noget han glædede sig til, det der med at der var en masse drenge samlet et sted og al den fis og ballade man kunne lave, det her ville ende ud som en lang sommerlejr.
|
|
|
Post by Anne Christensen on Jul 31, 2011 13:52:01 GMT 2
Anne lod sig synke let ned langs muren og lukkede sine øjne, i et par lange sekunder, lyttede bare til hans ord, " Mh, ja.. Det er vel også nemmere at værdsætte pengene, hvis man ikke har dem.. " De fleste elever der gik her, havde jo forældre der havde penge nok. Hvilket vel også var grunden til at de fleste elever havde alt de kunne ønske sig. Det var jo ikke gratis at have et barn gående på en kostskole.
" Arh, ja det lyder ikke helt forkert, jeg skal nærmere gå efter lyden af pop musik, og fnisen.. " Hun kendte faktisk ikke sine værelses kammerater, ihvertfald ikke endnu, måske fordi de kun opholdte sig der, når de skulle, som hende selv, det var sjældent hun var der længere, end når hun skulle have tøj på, eller lign.
|
|
|
Post by Jakob Tved on Jul 31, 2011 13:58:36 GMT 2
"Det har du nok ret i." måtte Jakob sige, for han var jo enig med hende, i det. "Det lyder fandme hårdt... Popmusik og fnisen, så hellere blive lukket ind i et mørkt rum alene i et døgn!" Jakob var ikke så meget til al den tøsefnidder der som regel var sådan nogle steder, dog virkede Anne ikke lige umiddelbart til at være typen der deltog i sådan noget, selvom hun med sit kønne udseende godt kunne ligne en af de tøser der gik op i sådan noget, men hvem andre end hende selv vidste helt præcis hvad hun gik op i? Jakob tog sine solbriller på, solen skinnede ikke så meget mere, så der var faktisk ikke nogen god grund til at have dem på, udover at han bare ville glemme dem ellers.
|
|
|
Post by Anne Christensen on Jul 31, 2011 14:06:16 GMT 2
Anne grinede af hans ord, " Tjaeh, jeg har intet i mod pop musik, der er dog en del af det, jeg absolut ikke orker at høre.. Men jeg hører så meget andet, mere eller mindre fra klassisk, til metal.. " Hun lignede nok ikke typen der med glæde satte ting som System of a down på. Det var meget nemt for folk at dømme hende åbenbart, som en eller anden sød lille dukke, der gjorde alt, hvad de andre gjorde.. Det var ret svært at bryde ud af den, når hun nu ikke selv havde lyst til at klæde sig progressivt, eller male hele ansigtet sort i eyeliner. Hun forsøgte at se så almindelig ud som overhovedet mulig, selvom hun dog gik med makeup, var det ikke helt vildt meget.
|
|
|
Post by Jakob Tved on Jul 31, 2011 14:14:46 GMT 2
"Jeg hører ikke specielt meget pop, dog hører jeg heller ikke så meget klassisk, jeg vil måske hellere høre hård rock, og lidt blødere metal." svarede Jakob og nikkede endnu en gang eftertænksomt, det var en dårlig vane han var ved at fremarbejde. Jakob selv var en hel normal gut, han gik klædt... Meget normalt, i hvert fald i hans miljø, så man ham og hans kammerater, så ville deres påklædning sandsynligvis få dem til at ligne hinanden, eneste forskel ville nok være farven på tøjet. "Hvor i Oslo, kommer du egentligt fra?" spurgte Jakob, det kunne jo være de boede i nærheden af hinanden uden at vide det, det kunne faktisk være ret spøjst.
|
|
|
Post by Anne Christensen on Jul 31, 2011 14:20:13 GMT 2
" Det kommer vel også an på hvad humør man er i.. " Hvis hun nu skulle lave lektier eller sådan noget, så tændte hun for det meste for radioen, eller hørte jazz. Men hvis hun skulle skrive, eller male, så hørte hun symfonier.. Hun tænkte ikke altid over folks påklædning, det var mere deres fremtoning, og måden de opførte sig på, der udgjorde om hun ville bruge tid på dem eller ej, vis en person opførte sig åndssvagt, skabte sig, eller måske bare virkede snobbet, tog hun oftest afstand, ellers mængede hun sig med næsen alle former for afstøbninger af mennesker. Hun elsker bare at være social. Hvilket måske var grunden til at hun sjældent var alene, hun kunne godt sidde og lave noget for sig selv, men der var altid mennesker omkring hende.
|
|
|
Post by Jakob Tved on Jul 31, 2011 14:29:56 GMT 2
"Endnu en gang må jeg give dig ret. Det nytter jo ikke noget at høre Bananer i Pyjamas, hvis man lige har et af de der øjeblikke hvor man hader verden." konstaterede Jakob. Jakob kiggede på sit ur, "Holy cow, den er næsten 22, jeg må smutte." Jakob rejste sig op og glemte sit ur i græsset, med et par skridt var han hurtigt indenfor og begyndte at lede efter sin egen gang, han tænkte ikke over at han havde efterladt sin nye ven udenfor.
//Out//
|
|
|
Post by Anne Christensen on Jul 31, 2011 14:35:56 GMT 2
" Så kan man jo næsten kun blive mere arrig? " Hun smilede skævt, og vinkede kort til ham da han gik, for selv at rejse sig op, og gå hen til pige fløjen. // Out
|
|