|
Post by Benedikte Grytten on Jun 25, 2011 15:38:02 GMT 2
En sjov og POSITIV måde at lære hinanden at kende på, ikke sandt? Det synes jeg i hvert fald. Nå, del en glædelig begivenhed, en god sang, bog, film, hjemmeside osv. osv.
Jeg er glad, fordi sniksnak boardet ikke længere er så tomt.
|
|
|
Post by Joakim Järvinen on Jun 25, 2011 15:41:53 GMT 2
Jeg er glad fordi jeg om ikke mindre end 30 minutter kan spise mig mæt i jordbær
|
|
|
Post by Nikolina Astrid Haugen on Jun 25, 2011 15:46:36 GMT 2
Jeg er glad for at det endelig er ved at blive sommer, er glad for at jeg har de venner jeg nu engang har <3 Er glad for at lytte til musik, Spille guitar (selvom jeg ikke rigtig kan spille ordentligt endnu) Er glad for Anime og manga~ at læse en god bog!
Unf, der er mange ting der gør mig glad OwO
|
|
|
Post by Sørine Knutson on Jun 25, 2011 15:58:36 GMT 2
Orh! Jeg er glad for den glade gule smiley, der er super munter som emne-billede-ting. Og for dette muntre emne! : D Og så er jeg glad, fordi Wozniacki vandt sin sidste kamp (undskyld for at være så corny, men så kan vi obsesse over Wimbledon bare lidt mere), og for mit lokaltog, som er perfekt, når E-linjen beslutter sig for ikke at køre. Oh yes. Må man godt bare remse videre?
|
|
palle
New Member
|
Post by palle on Jun 25, 2011 22:13:29 GMT 2
jeg er glad når jeg træner karate og jeg er glad når jeg kan komme i fitness jeg er glad når jeg er sammen med mine venner jeg er glad når jeg kan få lov til at tråde med folk
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jun 25, 2011 22:23:44 GMT 2
Jeg er glad, når jeg er overtræt.. fordi så fyrer jeg en masse underlig jokes af og er lidt hyper. XD Og folk hader mig for det.. XD (altså ikke rigtig had.. men.. you know.)
|
|
|
Post by Magnus Brekke-Taylor on Jun 25, 2011 23:05:35 GMT 2
Jeg er meget glad for, at min lillesøster endelig har fået huen Den fortjener hun sgu.
|
|
|
Post by Benedikte Grytten on Jun 26, 2011 22:38:02 GMT 2
Jeg er meget glad for, at min lillesøster endelig har fået huen Den fortjener hun sgu. Tillykke til hende! Jeg er glad pga. denne sang !
|
|
|
Post by Adrian Eide on Jun 26, 2011 23:45:58 GMT 2
At jeg tjener dejlig mange penge på at arbejde, selvom alle andre er på Roskilde, og at jeg har fødselsdag i næste uge
|
|
Misha
New Member
|
Post by Misha on Jun 27, 2011 0:55:47 GMT 2
Jeg er glad for at jeg endelig har taget mig sammen og har fået smidt mig ud i at lave en karakter og prøve mig med at RPG'e - first time! Haha. Nu må vi se hvordan det går.
- Det, og så glæder jeg mig over at skulle til LA på lørdag, woop!
|
|
|
Post by Sørine Knutson on Jun 27, 2011 12:12:25 GMT 2
Haha, jeg er også glad for Morrissey! Og Smiths. Omnomnom. - og så gør det ikke noget at være væk fra Roskilde, for der er Jazz Festival om 4 dage! Misha, skal du til LA? *____* (retorisk spørgsmål. Misundelig!) Desuden er jeg også glad for, at du har tilmeldt dig... at alle folk har tilmeldt sig ;w;"
|
|
|
Post by Brunhilde (Peanut) Bergmann on Jun 27, 2011 13:20:08 GMT 2
Årh Mish, Snyd og humbuk ! <3
Jeg er glad for den groupdub jeg er ved at mixe sammen. Jeg er glad for at det LYDER SÅ GODT *q* eargasm . Og kan ikke vente til den bliver lavet færdig .
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jun 27, 2011 17:37:44 GMT 2
Jeg er glad, når jeg IKKE er solbrændt eller IKKE er forkølet. >_>
|
|
|
Post by Wendy Belander on Jun 27, 2011 17:43:15 GMT 2
Jeg er glad for min nye cykelhjelm
|
|