|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 25, 2011 12:52:13 GMT 2
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 25, 2011 13:28:27 GMT 2
Ny madras, at være hjemme fra Østrig (selvom Østrig er fantastisk!), at min halsbetændelse har det bedre (men det skulle den også gerne, ellers er de 45 € for en tur til lægen totalt spild af penge!), en ny madras, Vild med Comedy i aften, nybagte boller, en ny madras og ferien.
Jeg er i godt humør, ved godt mod og jeg har fået en ny madras! *danser*
|
|
|
Post by blackberry on Jul 25, 2011 22:03:25 GMT 2
Din lille snyder! Del med os andre. ))):
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 27, 2011 3:01:02 GMT 2
Men vi har ikke mere tilbage.. og fik kun et stykke. D: Burde måske lave en ny? XD
|
|
|
Post by Mark Erickson on Jul 30, 2011 2:13:10 GMT 2
Lav en ny! Rør den ved håndkraft! Motion er sundt. *hoste*
Jeg er glad for natmad. Bagerbagt rugbrød med avocado, mango med lime, og jordbær med basilikum. Grøn te og bonsaitræer. Oh, og mit vindue! Det er jeg glad for. : D Jeg sidder ved mit vindue og stalker nat-aktiviteten i en dansk forstad klokken kvart over to. (Aktiviteten er ikke-eksisterende). Although, for en måned siden kiggede jeg tilfældigt ud ad vinduet, og der stod fire-fem drenge og moonede. Unge, kønne drenges bagdele. Dansk forstad når det er bedst. (Tror jeg).
|
|
Waldemar Schmidt
Full Member
Love is like a butterfly: It goes where it pleases and it pleases wherever it goes
|
Post by Waldemar Schmidt on Jul 30, 2011 13:36:41 GMT 2
Hvad der gør mig glad? At jeg snart skal starte i skole igen. Det glæder jeg mig lidt til, for så kan jeg være sammen med mine veninder hver dag. De er så stride at de bare rejser til Italien og England og alle mulige steder, mens jeg er 'stuck' her i freaking Danmark. Argh. Så jeg glæder mig lidt til at skælde dem ud for at efterlade mig her heeelt alene~ Og så er jeg glad fordi at der snart er Genki. Det glæder jeg mig vildt til. Og det gør mig glad at jeg lige har fået min nye kjole hjem, samt at jeg har bestilt nye strømper og en vildt lækker hårbøjle. Men det gør mig knap så glad at jeg skal i byen for at lede efter en trøje. Jeg hader at shoppe, sjældent man hører en pige sige det, ikke? o: Nå men.. Så gør det mig glad at jeg snart får penge xD
|
|
|
Post by Melli Wahlström on Jul 30, 2011 18:25:08 GMT 2
At det har været sommervejr i dag Godt nok har det været lidt blæsende og solen er lige forsvundet, men jeg er stadigvæk glad!
|
|
|
Post by Mark Erickson on Jul 30, 2011 18:34:10 GMT 2
"Sommervejr" gør mig også glad! Selvom det her på Nordsjælland har bestået af strålende sol i fem timer, efterfulgt af en times voldsom regn. Ah, Danmark. Waldemar - O: Hm. Shopping er godt. Shopping er motion... Men ok. Hvis du tilfældigvis er super rig og mangler folk til at shoppe for dig, siger du bare til, ikke?
|
|
|
Post by Melli Wahlström on Jul 30, 2011 18:36:20 GMT 2
"Sommervejr" gør mig også glad! Selvom det her på Nordsjælland har bestået af strålende sol i fem timer, efterfulgt af en times voldsom regn. Ah, Danmark. Waldemar - O: Hm. Shopping er godt. Shopping er motion... Men ok. Hvis du tilfældigvis er super rig og mangler folk til at shoppe for dig, siger du bare til, ikke? Det har ikke regnet hos mig. o: Måske er vi bare heldige her. Oh, og Waldemar, jeg hjælper gerne Mark med at shoppe for dig. 83
|
|
Waldemar Schmidt
Full Member
Love is like a butterfly: It goes where it pleases and it pleases wherever it goes
|
Post by Waldemar Schmidt on Jul 30, 2011 18:44:05 GMT 2
HAHAH XD Det jeg mener er at jeg hader det med at gå rundt og prøve tøj mens at man bliver skubbet frem og tilbage af alle mulige folk. Så foretrækker jeg altså at købe ting på nettet. (: - Men gid jeg var rig ö
|
|
|
Post by Mark Erickson on Aug 11, 2011 14:06:57 GMT 2
Confession Time. K-pop gør mig glad! >W> Dansene, ikke mindst, de unge glade drengefaces, og godt nok også, hvor meget folk går op i det! Kan ikke helt komme over, at Mr. Simples lyrics f.eks. beskrives som "the reality where modern people living in a complicated world failing to achieve what they intended to and losing their love and dreams without the breadth of mind in a simple way with humorous and metaphorical words"... "bwara Mr. Simple Simple, because you're naughty naughty"...? XD
|
|
Johannes
Junior Member
||Ung forevigt med en fod i graven||
|
Post by Johannes on Aug 11, 2011 14:29:31 GMT 2
K-POP ER GODT! <3 velkommen til den gode side Nanuh
|
|
|
Post by William on Aug 12, 2011 19:30:28 GMT 2
Jeg er glad, fordi det er weekend ... siger jeg efter kun to dage i gymnasiet.
|
|
|
Post by Kjetil on Aug 16, 2011 14:59:22 GMT 2
Glæde over at vende tilbage til sine skolemennesker, æbler i haven der er så godt som modne (kun jeg finder dem spiselige) og en mor, der vender hjem fra Utah med SKITTLES!
|
|
|
Post by William on Oct 2, 2011 16:32:08 GMT 2
Jeg er glad, fordi de sidste dage har været varme på trods af, at det er efterår :3 Og så er jeg glad for at se, at der er nogen online, yaaay!
|
|