|
Post by Sørine Knutson on Jul 1, 2011 11:34:06 GMT 2
Mentos lol! <3 Mine ben er mere brune en mine arme - det skulle have være en fysisk umulighed!
Plus guitar+strygeorkester kombineret på min mors gamle lp'er med John Williams... Det lyder deejligt.
|
|
|
Post by Lukas on Jul 5, 2011 19:01:47 GMT 2
Solskinsvejret gør mig glad : D Og så det, at jeg for første gang i mange år er blevet bare en lille smule brun på benene ( det er dog et minus, at mine fødder er helt blege ): )
|
|
Andreas
Junior Member
Formand for elevr?det
Bed, s? skal der gives jer; s?g, s? skal I finde; bank p?, s? skal der lukkes op for jer - Matt 7,7
|
Post by Andreas on Jul 5, 2011 19:09:31 GMT 2
At Roskilde var fantastisk! Og at jeg ikke længere er solskoldet på næsen og nu kun skaller af i nakken! :D Det gør mig glad, at jeg endeligt er hjemme og har andre til at lave mad til mig og jeg bliver glad fordi jeg har huset for mig selv i morgen, tunsalat og ferie. Jeg er glad fordi min mor har købt en ny plante til mig og det gør mig glad, at katten har savnet mig. Jeg er glad fordi jeg skal ned og være i staben på Houens Odde Spejdercenter på lørdag, at jeg endeligt har min computer igen, at jeg snart skal overføre billeder fra Roskilde til Facebook og at mit Wildcard er kommet :D - Og så spiser jeg Smil, HVORDAN SKULLE MAN IKKE KUNNE VÆRE GLAD!?
|
|
|
Post by Adrian Eide on Jul 6, 2011 21:49:36 GMT 2
At Roskilde var fantastisk! Og at jeg ikke længere er solskoldet på næsen og nu kun skaller af i nakken! :D Det gør mig glad, at jeg endeligt er hjemme og har andre til at lave mad til mig og jeg bliver glad fordi jeg har huset for mig selv i morgen, tunsalat og ferie. Jeg er glad fordi min mor har købt en ny plante til mig og det gør mig glad, at katten har savnet mig. Jeg er glad fordi jeg skal ned og være i staben på Houens Odde Spejdercenter på lørdag, at jeg endeligt har min computer igen, at jeg snart skal overføre billeder fra Roskilde til Facebook og at mit Wildcard er kommet :D - Og så spiser jeg Smil, HVORDAN SKULLE MAN IKKE KUNNE VÆRE GLAD!? Genialt ærgeligt at der ikke er en like-button på ProBoards. Fordi jeg ville meget gerne like'e på ovenstående !!! :D Nå, jeg er glad fordi jeg har ferie, jeg er næsten færdig med min bog og min AiA MMV (Angels in America Movie Music Video, anyone?) er lige blevet færdig! :D :D Og ja... Hele min opdagelse af Angels in America gør mig egentlig bare glad!
|
|
Waldemar Schmidt
Full Member
Love is like a butterfly: It goes where it pleases and it pleases wherever it goes
|
Post by Waldemar Schmidt on Jul 19, 2011 14:49:39 GMT 2
Jeg er glad når jeg ser anime og læser manga : D
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 20, 2011 2:04:18 GMT 2
At høre godt musik og være overtræt... XD
|
|
Waldemar Schmidt
Full Member
Love is like a butterfly: It goes where it pleases and it pleases wherever it goes
|
Post by Waldemar Schmidt on Jul 20, 2011 10:13:10 GMT 2
At være overtræt er da ikke godt? xD At jeg har en heeel dag hvor jeg bare kan slappe af, og lave ingenting. DÉT gør mig glad :3
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 22, 2011 15:29:26 GMT 2
Jo, det er mega sjovt.. hvert fald for mig, fordi jeg griner en del og opfører mig meget underlig. xD Skal være hundepasser i weekenden.. hvis solen ville skinne, så ville det bare være perfekt. ^^
|
|
|
Post by Wendy Belander on Jul 22, 2011 17:57:01 GMT 2
Jeg er glad fordi jeg har en bøtte Ben&Jerry's Cookie Dough og at jeg har massere af god musik på min iPod ;D
|
|
Johannes
Junior Member
||Ung forevigt med en fod i graven||
|
Post by Johannes on Jul 22, 2011 18:40:57 GMT 2
Orchestra præget musik, blandet med K-pop/K-rock. Det er bare; Uuuummmm <3 *eargasm*
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 23, 2011 10:23:36 GMT 2
Den evige stilhed gør mig ikke glad.. jeg føler mig så underlig alene. D:
|
|
Waldemar Schmidt
Full Member
|
Post by Waldemar Schmidt on Jul 23, 2011 12:19:08 GMT 2
Stilheden er ond..
|
|
|
Post by Nadia Sophie Dalgaard on Jul 24, 2011 13:59:08 GMT 2
Meget ond.. derfor kan jeg blive glad igen, når jeg hører radio eller musik. xD
|
|
Waldemar Schmidt
Full Member
|
Post by Waldemar Schmidt on Jul 24, 2011 15:58:20 GMT 2
Lige præcis. Noget glad musik hjælper altid på ensomheden :3
|
|
|
Post by blackberry on Jul 25, 2011 5:29:50 GMT 2
Det der gør mig glad, lige nu, lige i dette moment... må nok være at jeg har over en liter sodavand tilbage, og internettet. Ja, jeg er sgu ikke så kompleks. Jeg mangler bare lidt kage, så ville min lykke være fuldendt.
|
|